måndag 20 februari 2012

Vi tränade själva i paddocken idag

Var och tränade i grannens paddock idag och främst då på samma saker som vi tränade på i fredags. Det fungerade sådär, eller ja, det mesta fungerade helt okej men han släppte aldrig i ena sidan av bogen. Det är så himla mycket svårare att rida själv utan att ha någon som ser på och kan hjälpa till, man vet vad som är fel men man har inte riktigt rätt verktyg för att kunna fixa till det. 

Jag hoppas att det kommer att lösa sig med lite mer träningar, ju mer jag tränar för instruktör, desto fler problem kommer jag att kunna lösa själv! Hade den nya hjälmen också, den är verkligen jätteskön. Dock ser jag sjukt trött ut på bilden, men jag hade gått upp sisådär 30 minuter innan, det är alltid skönt att ha någonting att skylla på! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar