lördag 11 februari 2012

Tjock häst!

Idag red jag barbacka med Sivan som handhäst bort till Gånghester för att hämta upp Therese och sen red vi tillbaka hem igen. Han kändes helt okej jämfört med igår! Mjukare och mer följsam. När vi kom hem så mockade jag och sen tog vi bilen tillbaka till Therese för toast och youtubeklipp! Fin kväll! Nu är jag hemma igen och kolla på en av Magnus Betners shower som går på femman nu.

På tal om något annat så börjar Donatello bli tjock... Vi la ut en hösilagebal i hagen så att de nu har fri tillgång till mat. De har haft fri tillgång i snart en vecka och nu börjar de äntligen förstå att de inte kan äta så mycket. De fyra första dagarna åt de dubbelt så mycket som de brukar! Haha, jag hoppas att jag får runt sadelgjorden på dressyren på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar