fredag 24 februari 2012

Schabrak från Eurohorse

Jag hittade ett turkost schabrak på mässan! Först hittade jag ett turkost för 300 kronor, men det var en väldigt mörk turkos färg på det och det var inte det jag ville ha, sen hittade jag ett till jättesnyggt, men det kostade 450 och så mycket ville jag inte betala. Sen gav jag upp och gick och kollade på tävlingen istället och när jag kom tillbaka till mässan så hittade jag detta i Skara Ridsports monter, det hängde inte där när jag var där första gången så.

I alla fall, det var 10% rabatt på det så jag fick betala 360 kronor, lite dyrt, men det är snyggt! Märket på det är Lami-cell och färgerna på bilden är inte riktigt korrekta. Sök på det på google så hittar ni säkert en bild med bättre färger.

Detta kommer att matcha fantastiskt till mitt andra inköp! Mer om det senare, nu ska jag ut och rida i vårvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar