onsdag 1 februari 2012

ARGH!

För det första så är jag arg på folk som inte svarar på frågor man ställer till dem, kan man inte hjälpa till med det jag frågar om så kan man väl ändå visa lite hyfs och skriva något i stil med "Nej tyvärr så kan jag inte", "Jag har inte tid", "Jag vill inte" eller vad som! Att bli ignorerad är det värsta jag vet!

Det är det värsta jag vet förutom alla idioter på Bäckäng som är så himla inskränkta när det gäller miljön. Diskussionen handlade om en köttfri måndag i skolan och den spårade ur totalt på Bäckängs facebooksida, tillslut tog folk till med kränkande kommentarer och bad till och med en att ta livet av sig. Stackars människor som inte fattar hur korkade de är, deras föräldrar måste vara sämst i världen på att uppfostra sina barn! Och sen den där jävla högerpolitiken som pratar om "barnens rättighet till att äta kött" KÖR UPP NÅGOT! När vi slaktar barn och inte djur så kan vi börja diskutera den frågan. Tack och hej för mig! Bläää!

1 kommentar:

  1. Håller med dig ang den här köttfrågan. Fattar inte varför det ska vara en sån stor grej? Många verkar tycka att det är en "rättighet" att äta kött dvs djur... Jag tror att maten i skolan hade blivit bättre om vi skippade kött mm för det är ju ändå bara "skit kött".

    SvaraRadera