onsdag 22 februari 2012

Taggar Göteborg!

Imorgon åker jag till Göteborg för att gå på Göteborgs Horse Showe alldeles själv! För mig kändes det först väldigt konstigt att köpa endast en biljett och veta att ingen annan jag känner också skulle köpa en. Nu känns det bara skönt! Det ska bli skönt att kunna stanna och kolla på de saker jag vill se på mässan och det ska bli skönt att själv kunna välja vilka tävlingar jag vill se.

Dock missar jag ett viktigt rep imorgon, vilket jag egentligen inte vill, men biljetten köptes under jullovet, så den får prio ett. Det ska där emot bli skönt att få tänka på något annat än teater och slippa teaterläraren från helvetet, fast jag kommer nog gå och fundera lite på det också.

Ordet skönt är nog sammanfattningen ikväll! Jag har längtat efter denna dagen sedan förra året typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar