fredag 17 februari 2012

Träning på Tokarp

Var på Tokarp och tränade idag, jag kommer att ha träningsvärk i minst en vecka efter detta! Vi var fyra stycken i gruppen idag och vi höll oss mest på stora mittvolten. vi övade bland annat på att ställa utåt och fortfarande spåra och vända med ytterskänklen lite längre fram än vanligt(detta kanske är tråkigt att läsa om, men det är mest för att jag ska komma ihåg vad vi gjorde och vad jag ska öva mer på). Sen la vi små volter från stora mittvolten utåt vid medellinjen och då var det lättare att samla ihop honom. I höger varv var det svårare att ställa åt vänster än avd det var att ställa åt höger i vänster varv.

I alla fall så har jag bestämt mig för att fortsätta med att rida på Tokarp varannan vecka i den här gruppen och det känns jätteskönt att ha fått tag i  någon att träna för! Speciellt nu när det är någon som jag har tränat för förut! 

2 kommentarer: