torsdag 27 december 2012

En till fin julklapp!

Jag har köpt en ny kavaj, en mörkblå Cavallo dressyrkavaj med dubbla sprund där bak och guldiga knappar. Jag köpte den via en loppissida på facebook och hon som sålde den hade bara använt den på en tävling, så den är i nyskick. Jag fick den nästan helt betald av julklappspengarna som jag fick av mormor, så man kan väl säga att det är lite utav en julklapp!

Men visst är det svårt att se på en bild hur den verkligen ser ut. Kavajer gör sig stan aldrig rättvisa på bilder där de ligger på golvet eller hänger på en galge. Man måste se dem i verkligheten och testa dem för att se deras potential. Här nedan ser ni bilden från loppissidan och en bild när jag har den på mig(bättre bild utlovas självklart) man ser i alla fall lite på bilden att den sitter ganska bra! Figursydd och helt okej lagom långa ärmar. Kavajer brukar ha en tendens att vara korta i ärmarna i min storlek och går jag upp i storlekarna blir de lagom i ärmarna men för stora i övrigt. Jag är sjukt nöjd med den här i alla fall, det blir en perfekt kavaj till dressyrtävlingarna 2013!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar