söndag 16 december 2012

Vi ska utomlands!

Nu har jag och Jossan bokat en resa till Grekland! Vi ska vara borta i 14 nätter och får 15 dagar där tack vare att vi kommer dit tidigt första dagen och åker sent på kvällen sista dagen. Det ska bli så himla skönt och roligt! Dock kommer jag att få längta ett bra tag, vi åker inte förrän i slutet av augusti. Just nu är jag astaggad, jag hade gärna gått och packat väskan med en gång! Men jag får väl chilla ett tag med det tyvärr..

2013

Januari - fullt med tandläkarbesök inför operationen

Februari - opererar käken och får i en månads tid efter det bara äta flytande kost

Mars - jag fyller 21 år(åldersnoja redan nu...)

April - Göteborgs Horse Show

Maj -

Juni -

Juli -

Augusti - GREKLAND!

September - hem från Grekland

Oktober -

November -

December -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar