söndag 30 december 2012

Längtar till 2013

Jag längtar tills tävlingsterminen drar igång, jag är så himla sugen på att tävla i dressyr! Vi har en bit kvar tills vi klarar av avbrotten från galopp, men jag känner att vi är på gång med det mesta annars. En LC ska vi nog klara av utan problem och LB kommer nog att gå fint det med om ett tag.

Sen har jag ju köpt en dressyrkavaj som är superfin, jag har ett par relativt nya stövlar, ett asfint nytt lackat dressyrträns med swarovskistenar, en ny rosett till håruppsättningen, en ny plastrong och en ny plastrongnål, ett par nya vita ridbyxor som jag bara hunnit använda två gånger och så har jag ju en häst som börjar fatta galoppen(höhö) Inte undra på att jag vill tävla! Vi taggar som fan, både jag och Donatello!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar