lördag 15 december 2012

Ullaredsfynd

Här är en del av det jag köpte när vi var nere i Ullared igår. Det blev inte så himla mycket hästgrejer, utbudet var inte så roligt. Jag hittade inga intressanta kläder alls och några ridoveraller fanns inte. Jag köpte i alla fall mina favoritvinterhandskar och så hittade jag ett par silvriga i min storlek som jag har tänkt att använda till min silvriga hoppoutfit. Jag har kollat på dem förut men då har de bara funnits i alldeles för stora storlekar.

Sen köpte jag en sadelgjord som Ellen ska få i julklapp, det var hon som valde ut den så jag slapp att leta runt efter något bra att köpa. Jag hittade också en svart discogrimma till Donatello och svarta silikonsnoddar. Arnika, glansspray och hinken var nödvändigheter som fick följa med hem och den röda reflexen ska jag fästa bak på vagnen så att vi syns när vi är ute och kör!

Under dagen kommer det ut mer bilder på vad jag köpte, bland annat mitt superfynd från hästavdelningen! Bilden här är tagen med iPaden och den kameran är som ni ser helt kass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar