måndag 17 december 2012

Mycket jobb och lite tid till annat

När jag kom hem idag somnade jag nästan direkt på soffan. Jag gick och la mig alldeles för sent igår och sov bara några timmar innan de ringde och frågade om jag kunde hoppa in och städa på dagiset. Jag fick sedan gå en timma tidigare från jobbet för att hinna med att åka in till sjukhuset för att träffa min kirurg som ska operera min käke i februari. Där pratade vi lite om hur det skulle gå till och visade vilka risker det är att göra operationen. Sen köpte jag take away på vägen hem och jag är fortfarande mätt.

Jag har inte hunnit med/orkat rida idag, det betyder att jag måste ut med honom imorgon då jag och min dressyrtränare kommit överens om att han inte får stå mer än en dag. Står han i flera dagar så blir han så himla stel, så han behöver röra lite på sig regelbundet. Igår var vi ute med vagnen, det känns verkligen som att han tycker att det är skitkul! Öronen är rakt fram och han travar gärna så mycket som möjligt.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar