söndag 9 december 2012

Nu är det klippt!

...Eller ja, inte riktigt än, men jag ska gå ut till stallet nu och klippa Donatello. Han blir så himla svettig när han får arbeta så det är nog dags nu. Jag funderar på att klippa lite mönster, kanske massor av stjärnor på rumpan på honom? Om jag har tålamod till det. Jag ska ju ändå klippa honom i alla fall en gång till innan vårens alla tävlingar startar. För jag tror inte att jag vill ha en mönstrad häst på en dressyrtävling, möjligen på en klubbtävling men inte på en lokal.

Och på tal om bilden i inlägget så har den ingenting mer med inlägget att göra än att jag skulle tycka att det var sjukt kul att få testa på terränghoppning en gång till. Bilden är ca fyra år gammal och är tagen när vi fick testa på detta med skolan när jag gick på real. Det var nog den roligaste träningen under hela det skolåret! (Bloggar från iPaden och där har jag inte så mycket bilder..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar