söndag 28 april 2013

Dåligt samvete...

Överlycklig häst?

Innan jag åkte till Göteborg igår så lovade jag Donatello att jag skulle köpa massor av fina saker till honom. Det blev inte riktigt så... Allt han fick var denna betesreducerare! Han kommer aldrig att förlåta mig... Jo, kanske när han inser att hans ben inte kommer att klara av hans kroppsvikt om han äter upp sig ordentligt. Speciellt inte nu när han börjar bli gammal. Men den ska inte börja användas än, det finns ju inget gräs att reducera. Men det är nog inte långt kvar, för idag(eller snarare inatt) kom ett riktigt vårtecken! Hagen är såpass torr så att vi bestämde oss för att låta dem gå ute från och med nu. Såvida att vädret tillåter det och så länge det är torrt i hagen! 

Jag däremot fick roligare saker med mig hem från mässan! Har inte hunnit fota än, men imorgon lovar jag att visa! Det var nära att ett schabrak fick följa med hem, tyvärr var det marinblått(med svart lackad kant) och det har jag redan så himla många, så det kändes alldeles för onödigt. Jag letade verkligen igenom hela mässan efter ett schabrak, men jag hittade inget som föll mig i smaken. Synd, men jag sparade i alla fall lite pengar på att inte köpa det.

Vad köpte ni? Jag tycker att det är grymt kul att se bilder på vad alla har fått med sig hem från mässan! Så lämna gärna en länk om ni lagt upp bilder på vad ni har köpt på eran blogg! Jag går mer än gärna in och kollar! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar