söndag 7 april 2013

Ny vårgrimma!

Igår var jag inne i stan för att köpa en longboard av en före detta klasskompis och passade då även på att svänga förbi MyOne och systemet. På MyOne köpte jag äntligen klockan som jag gått och längtat efter i typ ett år! Sen hade de även en snygg grimma bland alla nyheter i butiken. Jätteroligt att gå och kolla på alla vårnyheter i butiken, hann dock inte att gå så länge då pappa satt och väntade i bilen och ville åka hem. Får kolla mer en annan dag. Grimman är fleecefodrad och har en jättehärlig ljusblå färg, den piggar upp lite nu när det är så lerigt och trist i hagarna! Kostade dessutom bara 69 kronor. Sen blev det även en flaska rosévin, jag vet inte när jag ska dricka det än, men det är sådant som kan vara bra att ha hemma. Hoppas bara på att det är gott nu... Har misslyckats alla andra gånger jag köpt billigt rosé, ingen som har tips på något som är gott? Röda och vita goda viner är så mycket enklare att hitta...

Gårdagens inköp: En longboard(köptes av en kompis som endast testat den två gånger, så är i princip  i nyskick!), En ljusblå grimma, En HV Poloklocka och en flaska rosé.

Visst blev han snygg?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar