måndag 29 april 2013

Mina köp från mässan!

Mountain Horse Exclusive line! Impulsköp så att det skriker om det! Fantastiskt!

Haha... Ja men dessa ridbyxor köpte jag! Knäskodda med silikon och hur sköna som helst! De är av det tyska märket Kyron. Det kanske blir fler av den här modellen i framtiden!

Det blev inte mer än såhär, jag hittade inte alls någonting som jag verkligen ville ha och då kändes det onödigt att lägga ut mer pengar. De pengarna som inte spenderades från den här lönen ska gå till hovslagare, vaccination och tandläkare till Donatello och det är inte gratis precis. Sen ska jag sätta in lite pengar på mitt "hästsparkonto".

Meningen från början var att köpa ett par tretorn, de var sköna och fanns i min storlek men jag kunde verkligen inte tycka att de var speciellt snygga när jag väl såg dem i verkligheten. De var klumpiga och det verkade inte vara någon superkvalité direkt. Bara det att dragkedjan endast hade en tre månader lång garanti fick mig att tveka! Dessutom var tretornsstövlarna 600 kr dyrare än vad MHstövlarna var och de jag köpte var typ tusen gånger bättre! Så himla nöjd! Ridbyxorna var förövrigt också ett rent impulsköp. Jag har inte ridit i dem än, men en utvärdering kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar