måndag 22 april 2013

Sista medelpasset för terminen

Idag var det avslutning på gympan. Äntligen. Den är så fruktansvärt tråkig så att jag hellre springer en runda istället. Till saken hör att jag tycker att det är tråkigt att springa också och då förstår ni kanske hur tråkig gympan är? Haha fy fan. Nackdelen är att jag själv måste ta tag i träningen nu och själv ta mig tid till det. Men det ska väl gå bra, jag har cyklat nästan varje dag till jobbet förra veckan och även idag. Imorgon har jag till och med tvinga med mig mamma så att hon också måste cykla till jobbet med mig!

Jag har även varit ute mycket mer och rört på mig förra veckan, så jag börjar komma igång nu och det känns jättebra! Imorgon blir det ingen ridning för mig då jag ska låna ut Donatello till Ann-Therese som egentligen brukar motionera Sivan någon gång i veckan. Men nu är Sivan inte helt ren i traven så då får Donatello ställa upp! Helt okej för mig då han ska få en riktigt lång skrittrunda. Jag skulle tippa på att rundan ta minst 90 minuter i bara skritt och det år riktigt nyttigt för honom. Själv ska jag ut och springa, eller kanske snarare jogga. Eller vad jag nu klarar av! Ut och röra på mig ska jag i alla fall! Sen ska jag ta tag i mockningen av hagen, nu när allt är upptinat ordentligt. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar