måndag 29 april 2013

Veckoplanering för min träning

Ska jag vara ärlig så har jag inte följt schemat efter punkt och prickar hittills, MEN jag har kommit igång hyfsat ändå! Jag har cyklat nästan varje dag till och från jobbet. Ett undantag var en morgon när himlen hade öppnat sig och det fullkomligt öste ner. Då åkte jag med mamma istället. Det andra undantaget var när jag blev inringd till jobbet igår, då hinner man inte cykla utan då är det att ta sig dit så fort som möjligt som gäller.

Vecka 18

Måndag: Springa två kilometer. Check! Klarade det på 13 minuter med hund(=en del stopp när Jack ville stanna). Med andra ord så har jag redan klarat av målet när det gäller att springa för denna veckan.  
Tisdag: Styrka och hundpromenad på minst 60 minuter i varierad terräng. 
Onsdag: Jogga i 30 minuter
Torsdag: Dressyrträning för Jenny
Fredag: Vila
Lördag: ?
Söndag: ?
Veckomål: Springa 2000 meter på max 14 minuter, klara Harres test på max 20 sekunder


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar