torsdag 11 april 2013

Film från paddocken

Här får ni ett litet klipp från dagens helt oplanerade träning, var egentligen meningen att han skulle vila idag. Det som finns med i klippet är egentligen allt som vi tränar på just nu. Dock inte så perfekt som jag vill ha det, var bara tvungen att få med allt på samma klipp utan avbrott. Så det är allt ifrån avbrott, övergångar, skänkelvikningar, några steg framdelsvändning(en av de saker som inte gick så bra idag, mitt fel, kunde varit mer noga), lite förvänd sluta(om det nu syns, fick inte riktigt till tvärningen).

Gramanen var på men användes inte någon gång, så var hyfsat nöjd över hur han kändes idag. Krävde dock inte mycket av honom då han har gått ganska mycket de senaste dagarna. Imorgon ska han nog få vila, eller alternativt longering i 30 minuter beroende på hur mycket jag har att göra.

1 kommentar:

  1. Men SHIT vilket jobb du har gjort Mony!! Grymt :D Ni ser ju superfina ut! Jag länkar från min blogg, hoppas ok ;)

    SvaraRadera