torsdag 4 april 2013

Inte idag

Den nya bloggdesignen kommer upp en annan dag, jag varken hinner eller orkar göra den idag. Istället får ni en snabbsammanfattning av de senaste dagarna. Förutom dressyrtävlingen så har den mesta ridningen gått bara bra. Idag var det träning för Jenny, jag kan inte påstå att det gick bra som i att det flöt på bra, men det gav en hel del. För hur dåligt man än kan tycka att det går, så lär man sig ALLTID någonting när man tränar. Det är inte alltid att det går att sätta fingret på exakt vad man har lärt sig men all träning går å andra sidan inte att sätta fingret på. Mycket handlar om känsla och det går inte att lära ut, det måste man känna själv. Skitsvårt, men när man väl kan det så sitter det. Jag är inte där än och jag tror att det är långt kvar innan dess även om jag har kommit en bit på vägen.

I övrigt så har jag använt mina nya ridbyxor en hel del, rekommenderar dem absolut, jättesköna! Sen har jag också använt mina nya solglasögon som låg i mitt påskägg, tack mamma! Skönt att våren verkligen är på väg!

Nu ska jag ut en sväng till stallet, sen börjar Scrubs, det går inte att missa. Har fastnat i den serien även fast jag i början hatade den. Konstigt.. Imorgon jobbar jag till fyra och sen blir det en ridtur ut i skogen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar