söndag 3 juni 2012

Dagen som varit

Jag bjuder på en till hoppbild från igår, även om det inte är hoppning som vi har hållit på med idag. Idag tog jag en runda på drygt en timma, det blev mycket grusvägar, en hyfsat lång bit på en ganska trafikerad väg(det skötte han utmärkt) och lite skogsstigar. Han kändes himla fin och var inte alls så stel som för några dagar sedan, vi galopperade till och med i en hyfsad form med hängande gramantygel, i alla fall de första gångerna innan han blev trött.

Annars har dagen gått ut på att passa småkusinerna och med hjälp av Ellen hitta en passande balfrisyr till mig imorgon. Jag tror vi kom fram till en som passar fint, det kommer troligtvis upp bilder från balen här om några dagar. Sen har jag även förberett inför studentmottagningen som är på fredag, jag har halvt öppet hus och känner någon här att "jag vill komma och gratta på studenten(och äta god mat och tårta)" så är det bara att höra av sig så berättar jag mer om när exakt det är. Haha.... Näe nu ska jag skynda mig i säng, börjar 07.00 imorgon!

1 kommentar:

  1. Hitta hit och ville inte gå utan och lämna ett litet avtryck. Vilken jättesöt häst du har :) Fin blogg!
    Mvh Pillan

    SvaraRadera