torsdag 28 juni 2012

Rea på Hööks!

De på Hööks måste tro att jag är galen, nu har jag varit där tre dagar i rad, plus några fler dagar ganska tätt in på varandra. Jag och Ellen har spenderat lite över 2000 kronor, men vad gör man inte när man precis fått sin lön?! Vi har fyllt upp 8 av 10 rutor i bonushäftet i alla fall, bra jobbat! Tror jag... Det här har vi köpt bland annat:


Ett par ridbyxor till mig, det var 30% rabatt på dem! De är lite mattare i färgen än vad bilden visar, jag tycker att de är grymt snygga!


Förra veckan köpte Ellen den rosa varianten, skitsnygga! Skulle köpt dem om det inte var för att jag redan har ett par rosa ridbyxor!


Ett brunt dressyrschabrak för halva priset, jag betalade 114 kronor för det! Har aldrig varit så mycket för bruna ridgrejer, men börjar fastna mer och mer för färgen. Kan tänka mig att detta blir snyggt att matcha med de gröna ridbyxorna och beigea lindor och en beige tröja. Får leta efter det på Gekås när vi åker dit på fredag!

Flugluva till Donatello, köptes för två dagar sedan för 129 kronor. Den ser och känns väldigt bekväm, hoppas bara att han inte drar av sig den! Men då kanske jag kan sy in den lite.

Ellen köpte ridbyxor för 250(?) kronor

Jag köpte idag en svart funktionströja av den här modellen, Linnea köpte en blå, Ellen köpte en gul och har sedan innan en rosa. Jag tror bara att det är den gröna som fattas för att vi tillsammans ska ha alla färger! Jag tänkte köpa den gröna också, men kände att jag redan handlat för mycket de senaste dagarna. Det var i alla fall 50% på tröjorna!

Jag tror att detta var allt! Nu behöver jag inte köpa mer ridgrejer på väldigt länge!(Undantag på fredag när vi åker till Ullared)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar