fredag 22 juni 2012

Jacks nya tröja

I onsdags var jag på Höök, det blev ett nytt koppel och halsband till Jack i en härlig sommargrön färg- Halsbandet kostade endast 29 kronor och kopplet 49 kronor. Har egentligen inga pengar till sådant här, men han blev ju fin, så det var värt det! 

Sen har jag också hunnit att sy klart en collegetröja till honom, gjord av min gamla hoodtröja som jag hade för en massa år sedan. I slutet krånglade symaskinen så mycket så att jag var nära på att slänga den i golvet... Tråden gick av hela tiden och den sydde inga ordentliga sömmar, men så bytte jag tråd och allt gick galant! Dock ingen promenadtröja då den blev väldigt lång(om man inte viker upp den då) så han vår ha den inne istället om jag inte orkar sy om den någon dag.

Glad midsommar förresten! Nu ska jag ut till Äspered och rida och sen vidare till Therese för att fira lite midsommar, det kan komma att bli riktigt trevligt skulle jag tro! 


1 kommentar: