tisdag 12 juni 2012

Nya boots

Igår var jag på Hööks och bytte ut bootsen som jag köpte där för någon vecka sedan på grund av att de var för långa, han hade behövt en ca två till tre cm längre karled om han skulle kunna få på sig dem över huvud taget. Så nu ska jag testa med vanliga svarta gummiboots och se om han får på sig dem istället, de var dessutom 50 kronor billigare vilket är super för min ekonomi just nu.

Jag ska testa gummibootsen efter jobbet hade jag tänkt och även försöka hinna med att rida, nu börjar jag om en timma, så det är bara att kasta i sig frukosten och dra!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur går det med försäljningen? Hoppas att du hittar någon go person som vill ha honom, när man väl förstår honom så är han en riktig guldklimp :)

    Jag har haft typ sånna här boots på honom:
    http://www.hooks.se/product.aspx?productid=610460&deptid=4&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
    och
    http://www.hooks.se/product.aspx?productid=610304&deptid=4&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

    Dom som du köpte funkar bra att rida med men min kompis häst fick stora skav av dom när hon hade dom i hagen.. Läkte inte på väldigt länge :/
    kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hoppas jag inte låter som en sur fd hästägare som vet allt bäst ;) hihi menade inte så ;)

      Radera