söndag 17 juni 2012

Kossor mitt på vägen!

Eller nej, inte kossor, stutar menade jag såklart! Therese följde med ut och red idag och vi tog vägen genom den gigantiska hagen där farmor och farfar har sina stutar. Inte en enda gång när jag ridit genom den hagen har jag stött på varken dem eller de tidigare djuren de haft där, men idag så stod de mitt över vägen. Jag hade inte en aning om hur varken de eller hästarna skulle reagera, men det visade sig att de var lite rädda men mest nyfikna och hästarna tog det coolt! Det var till och med, som ni ser på bilden, en som vågade sig fram till Donatello och slickade honom på mulen! Det blev lite mer träning idag än vad det var tänkt, inte motionsmässigt men ja, det är inte ofta hästarna träffar andra djur som är så närgångna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar