onsdag 26 oktober 2011

30 dagar

6. Alla hästar i stallet
Nu har jag exakt 34 minuter på mig från och med nu att skriva klart innan det blir en ny dag. Så, alla två hästarna i stallet:


Häst eller konstig fosterlikande varelse? Det är Donatello! Så himla charmig bild...

Han är svenskt halvblod/norsk fjordhäst, heter Donatello men kallas ofta för Tellus, mycket trevlig, söt och fantastisk häst, har smeknamnet monsterhästen som han fick av en vän(förstår inte alls vad hon menar...), bäst osv.


Brun häst = Sivan! Dock inte den snyggaste bilden på henne. det kan jag fixa senare

Incisive, kallas Sivan, varmblodigt travare, träna för trav men aldrig startad. Detär mest min lillasyster som rider henne och hennes kompis som sköter två gånger i veckan. Jag är sällan ute med henne men det händer.

1 kommentar: