torsdag 6 oktober 2011

Ni får vänta

...med att se de fantastiska fynd jag gjorde på Gekås idag! För jag har inte ork eller tid just nu att ta kort och grejer. Men imorgon ska det nog kunna fixas, jag hoppas på detta i alla fall! 1470 kronor gick allt på och då var det allt från hästsaker till smink och prylar till familjen som de hade beställt. Hittade en CD med The Ark för 29 kronor, det var nog det största fyndetskulle jag tro. Hästfynden kommer imorgon som sagt.

Imorgon börjar ju hästmässan i Borås och jag har ingen att gå dit med. Funderar på att gå själv. Har kommit fram till att jag knappt känner någon som är hästintresserad(förutom Therese och kanske någon mer), ganska tråkigt faktiskt..
Ska ni dit?

1 kommentar:

  1. klart du ska gå - även om det innebär att du ska gå själv. kom ihåg, jag åkte till england själv så en hästmässa klarar du nog :D

    SvaraRadera