onsdag 19 oktober 2011

På Tokarp igen

Var på Tokarp en stund idag, skulle åka och handla så jag passade på att åka upp och kolla på 18.00gruppen som red dressyr. Tänkte ta kort, men det var så dåligt ljus så alla blev suddiga. De tränade på balans och volter(8 och 10 meter) och jag satt och kollade på med ridabstinens så det bara skrek om det! Men imorgon ska jag låna Sivan och rida ut en stund, äntligen, och nu är det bara två dagar kvar tills jag ska longera Donatello och kolla om jag kan börja rida igen!

Tog några bilder när de hade hoppat av men de var så gula pga ljuset så det fick bli en aning redigerade!


Rochallor och Nizze


Talisman efter sitt dressyrpass

1 kommentar:

  1. Fina bilder ändå, även om de är lite redigerade =)Du kan ju vara med på dressyrtävlingen på någon av våra hästar om du vill vara med =)

    SvaraRadera