måndag 17 oktober 2011

Jag behöver pengar, som vanligt

Jag behöver väl egentligen ingen av dessa två produkter men jag vill! Så, hur får man ihop pengar? Spara är väl det bästa sättet om man nu inte kan få tag i ett jobb(sökte massor i sommras men fick inte ett enda) fast det är svårt när man bara får 1050 kronor i studiebidrag och man måste ju kunna leva också.

Jag frågade mamma om jag inte kunde få lite pengar mot att jag hjälpte till hemma och hon sa att jag kunde få putsa alla fönster. Så det ska jag gå ut och göra nu och sedan fortsätta med insidan. Det borde inte ta så lång tid. Sen ska jag sätta in pengarna på mitt sparkonto och inom en snar framtid så har jag ett par nya skor eller ett dyon the difference-träns(tänkte köpa ett begagnat, då koster de "bara" 2000 kronor)


Ett par creepers, skitsnygga! Vill jag lägga ut 700 kronor på dessa? Ja det vill jag.


Eller vill jag hellre ha ett dyon-träns? Det vill jag också ha, vill jag lägga ut så mycket pengar på det? Kanske, jag behöver ett träns(just nu lånar jag Ellens träns, vilket hon inte gillar egentligen) och då kanske det är värt att lägga lite extra pengar på ett med bra kvalite...

Jag ska fundera på detta under tiden jag putsar alla fönster!
Vad tycker ni om tränset? Designen och priset, är det okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar