onsdag 19 oktober 2011

De 3 finaste på samma bild!


Augusti 2009 på Långhult. Vi red förbi hagen där Tokarpshästarna stod.

Donatello:
Självklart ligger han med på min topp tre-lista, behöver jag ens förklara varför?

Castor:(till vänster i bild)
Han är också självklar på topp tre, min första sköthäst! Han står på Tokarp, en ridskola några kilometer här ifrån. Han var den första jag hoppade en clear round med, vi hoppade 40 och 50 cm och jag har fortfarande kvar de båda rosetterna hemma!

Talisman:(i mitten på bilden)
Han hittar ni också på Tokarp och han är nog den roligaste hästen jag har ridit! Vi tävlade en gång i hoppning på en klubbtävling på Tokarp, hoppade då 90 cm och självklart var muren med, det läskigaste hindret någonsin, haha! Den klarade vi men vi rev ett annat hinder, jag kommer inte riktigt ihåg hur det gick men jag har en blå rosett i mitt rum som jag antar är där ifrån. Det står ingenting på baksidan(brukar annars alltid skriva upp vilken häst, datum och vilken klass jag red) men jag har bara tävlat två gånger och den andra "placeringsrosetten" är från en dressyrtävling, resten är clear round, så.. Jag tror att vi kom tvåa, jag kommer i alla fall ihåg att jag var väldigt stolt över att ha klarat muren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar