torsdag 27 oktober 2011

En liten del av stallet!


Kortet är taget förra vintern tror jag.

En ganska dålig bild men här ser nu lite hur stallet ser ut i alla fall. Det är två boxar med en liten stallgång utanför(som inte används av hästarna!) och det är två stora dubbla ladugårdsdörrar in till stallgången. En dubbeldörr till varje box, den bortersta dörren syns lite grann. Kortet är taget från logen där vi förvarar hö, ganska praktiskt att bara kunna slänga ner maten till Donatello! Stallet är godkänt för två hästar under 170 cm om jag inte minns helt fel, men våra hästar är runt 158, 160 båda två så det är inga problem!

Någon dag när jag har tid(kanske nu på lovet) så ska jag ta lite bättre kort på allt! Nu ska jag in till stan och träffa fint folk aka Louis och Fredrik, imorgon är det en lektion och sedan loooov! Finfint det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar