söndag 16 oktober 2011

Håruppsättning för dressyr



Snygg uppsättning från dressyrmupparna.se

En stilren och snygg uppsättning, lite bling men inte så att det blir jobbigt att titta på. Ett tunt hårnät med pärlor på hade också fungerat. Sen kan man ha håret flätat runt istället för pärlorna som är runt om donuten på bilden. Såhär ska jag i alla fall ha mitt hår på nästa dressyrtävling! Det blir en Hiss med donut och några stenar/pärlor.

Jag har sett många bilder på den här typen av frisyr men med en stor sidensnodd runt om, skitfult! Det ska vara stilrent, enkelt med liite bling. Då är jag nöjd!






Hårnät med rosett från Hööks

Enligt mig så är detta fruktansvärt fult, det blir alldeles för mycket med ränder, pärlor/stenar, lager på lager osv. Jag gillar oftast inte alls rosetterna man brukar se att en del dressyrryttare har, jag har aldrig sett någon som har fått det att se snyggt ut. Detta är alldeles för plottrigt så det blir en Diss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar