söndag 9 oktober 2011

Hästmässan i Borås

Igår var vi på hästmässan på Åhaga, det bästa var Tobbe Larsson och Nicke och det sämsta var nog själva mässan. Det fanns inget roligt alls att köpa eller titta på, men dressyrclinicen och frihetsdressyren var kul att titta på!


Dressyrclinic – Kajsa Boström


Snygg häst som mamma vägrade köpa till mig...


Efter dressyren kom det in andra hästar i paddocken!


Två stycken nordsvenskar!


Elever från Svenljunga naturbruksgymnasie harvade paddocken


Ge mig den!


Ståtligast i världen!


Hårigast i världen


Frihetsdressyr – Tobbe Larsson


Åh! Lyckan i alla små barns ögon när de såg Nicke trava in!


Den här övningen har jag försökt med såå många gånger med Donatello, helt omöjligt! Haha en dag ska vi lyckas!


Lägga sig ner var det ja.


Till sist, den berömda stegringen!


Sista bilden för den här gången!

Glöm nu inte att kolla på Ponnyakuten nu kl 19.30 på barnkanalen!(Försöker intala mig själv om att jag inte är för gammal och bestämmer mig för att jag har rätt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar