måndag 27 augusti 2012

Bra och mindre bra från tävlingen

+Rosetten för fjärdeplatsen
+Chansen att ändå kunna värma inomhus även om det inte blev så länge, men hellre det än i spöregn
+Donatellos insats
+Mina nya ridstövlar

-Bristfällig information
-Spöregnet
-Min insats
(-Den som parkerade sin bil precis bakom vår transport, men ett stort + för att denne flyttade bilen när vi frågade vems det var! Annars hade vi inte fått ur Donatello och då hade jag missat min start, så tack för att du flyttade den så fort!)

2 kommentarer:

  1. Grattis till placeringen! =) Vad var det för info du hade velat ha? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! (: Det hade varit bra att veta när och vart man kunde värma upp. Först fick vi veta att vi endast fick värma upp på banan före klassen men sen visade det sig att vi fick vara där inne en stund före privathästarna skulle rida också, så det blev lite rörigt ett tag. Hade det inte regnat så hade det varit okej, men nu fick vi stå i spöregn och vänta. Hade vi vetat att vi kunde värma en stund mitt i klassen så hade jag nog lämnat Donatello i transporten en stund till. Men jag förstår att vädret krånglade till det en del och jag tror att alla var tacksamma över ett alternativ till paddocken ;)

      Andra grejen som förvirrade lite var att startlistan inte stämde, jag var helt säker på att jag hade en till som skulle rida före mig men den hade strukit sig. Sen vidade sig att hon hade strukit sig från sin andra start under tävlingen, men det visste jag inte då.

      Annars var det bra och jag ser fram emot nästa dressyrtävling!

      Radera