onsdag 15 augusti 2012

Lugn ridtur och nytt jobb!

Idag tog vi en lugn tur i skogen, Donatello ska på träning med Ellen imorgon för Jenny och på fredag ska jag träna dressyr med honom på Tokarp så det kommer att bli två jobbiga dagar framöver för honom. Jag hoppas att han inte är allt för trött på fredag, vi behöver ju träna inför dressyrtävlingen som är om drygt en vecka!

En rolig grej som har hänt idag är att jag har fått ett jobb! Igår ringde jag och frågade om de var i behov av timvikarier i ett storkök på äldreboendet här i närheten och det hade de. För de ringde redan idag och frågade om jag kunde komma in och jobba! Ska även få jobba imorgon, så jag är ganska nöjd! Lite extrapengar sitter ju aldrig fel! Sen vet jag dock inte när jag får jobba nästa gång, de ringer in när det behövs folk men jag hoppas att jag får lite fler tider! Jag fick ta hand om disken och det var faktiskt riktigt roligt, man hade hela tiden något att sysselsätta sig med så det blev aldrig tråkigt och dagen gick förvånansvärt fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar