onsdag 29 augusti 2012

Nytt tak till maten

En mobilbild från den regniga gårdagen visar ganska bra vad det är som har tillverkats. Ett tak till fodret, dock får inte två hästar plats under taket, inte ens en men de har lite träd och så att gå under om det regnar för mycket. Detta taket är som sagt mest till för att skydda hösilaget. Det fungerar än så länge väldigt bra! Tack pappa!

Så.. Dagen har bestått av jobb och nu ska jag ut till hästapållen, det blir en uteritt med inslag av dressyr! Imorgon och på fredag ska jag jobba och på fredagskvällen blir det dressyrträning på Tokarp. Idag fick jag även frågan om jag ville jobba fyra dagar nästa vecka och självklart tackade jag ja till det! Jag är ju inte direkt anställd utan bara timvikarie, så då tar jag varje chans jag kan få att jobba. Lönen sparar jag så att jag ska kunna ha råd med att köpa en ny hoppsadel till Donatello!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar