torsdag 2 augusti 2012

Hoppning idag?

Min första plan idag var egentligen att rida ett till dressyrpass i paddocken, men sen kändes det lite tråkigt och jag ville ha lite mer variation. Nästa tanke var longering, men nu har jag ändrat mig igen! Jag tror allt att jag ska ställa upp några hinder i hagen och hoppa lite. Imorgon åker hästarna ut på bete igen och då kommer jag inte kunna träna varken dressyr eller hoppning utan bara rida ut, så varför inte passa på? Jag ska försöka få mamma att ta lite kort även om hon tycker att det är skittråkigt, men det brukar gå att få några foton om man gör en motprestation. Igår fotade hon mot att jag fixade ägg och räkmackor till kvällsmat, Ska klura ut något bra jag kan göra idag också!

2 kommentarer:

  1. vilken fin bild på er mony! :D han ser ju lugn och balanserad ut :) inte lätt att få honom sån!

    SvaraRadera