fredag 17 augusti 2012

Träning om två timmar

Nu laddar vi inför träningen som börjar om två timmar uppe på ridskolan. Jag har jobbat hela dagen så jag försöker att ta det lugnt samtidigt som det är en mängd saker so måste fixas innan vi åker. Än så länge har jag bara hunnit med att fodra middagen, ätit en macka och putsat stövlarna. Kvar att göra är följande:

  • Byta schabrak
  • Packa in all utrustning
  • Hitta mina sporrar
  • Byta om
  • Slå gräs med lien till Donatellos kvällsmat
  • Ta det lugnt och vila upp min rygg som värker mer än någonsin
  • Lära mig LC:2 utantill
Bäst att sätta igång om jag ska hinna med allt, bara att slå allt gräs kommer att ta minst en halvtimma skulle jag tro, om jag nu inte får in tekniken lite bättre den här gången.. Vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar