tisdag 7 augusti 2012

Utan internet


Jag har knappt något internet, det går skitsegt och fungerar bara ibland på den ena datorn. Nu verkar jag ha lite tur, det har fungerat i några minuter och jag hoppas att det håller i sig ett litet tag till. Uppdateringarna blir knappa nu, dels så jobbar jag och har ingen riktig ork till något annat och dels så är allt skittråkigt när det spöregnar. Inspirationen flyter iväg med allt annat. Imorgon har jag inte så mycket tid över, direkt efter jobbet ska jag hem och gå ut med Jack, sen blir det direkt till Liseberg för att se Alice Cooper på stora scenen! Det kommer att bli awesome! 

Igår red jag och blev blöt in till trosorna, så mycket regnade det. Fruktansvärt! Idag regnade det minst lika mycket, så jag hoppade ridningen. Somnade en stund på soffan istället innan jag åkte ut för att kolla till hästarna. De såg inte jätteglada ut i spöregnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar