lördag 25 augusti 2012

Tävlingsoutfit hoppning

Jag skulle vilja ha en snygg tävlingshuva som passar till detta schabraket och har tittat runt lite på nätet. En grå eller svart skulle nog vara snyggast, fast å andra sidan så skulle det kanske vara kul att bryta av med en annan färg. Jag vet dock inte vad det skulle kunna vara för färg som skulle kunna passa. Svart blir nog lite diskretare och inte så övermatchat som om jag skulle ha fyra olika grejer i silver/grått. Här är lite svarta huvor i alla fall som jag skulle kunna välja mellan.

Färg: Svart/violet
Märke: Scapa Sports
Pris: 289 kronor
Inköpsställe: tophorse.se

Färg: Mörkgrå/ljusrosa
Märke: Scapa Sports
Pris: 289 kronor
Inköpsställe: tophorse.se

Färg: Svart/silver
Märke: Showmaster
Pris: 119 kronor
Inköpsställe: hooks.se

Färg: svart
Märke: Classic Gold Medal
Pris: 99 kronor
Inköpsställe: hooks.se

Nu får det räcka, jag orkar inte leta fram fler huvor då det har tagit mig ca en timma att få ihop detta inlägget på grund av att min dator har blivit fruktansvärt seg! Det tar flera minuter för varje sida att laddas och jag blir bara argare och argare... Virus kanske? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar