måndag 13 augusti 2012

Rolig hest igen

Det här är en väldigt smickrande bild på Donatello måste jag säga! Om jag använder den i annonsen på hästnet så kommer min mejl svämma över och mobilen kommer att krascha på grund av överbelastningen av alla samtal från sugna köpare. Han är så fin...

 Idag var jag ute och skrittade mest eftersom att passet igår blev ganska mycket längre och jobbigare än som var meningen. Han klagade inte, utan tyckte nog att det var skönt att få ta det lite lugnt. Han har blivit en sådan tjockis under sommaren ska ni veta, men det syns väl på bilden antar jag. Lite arbete blev det dock på slutet då vi skrittade upp och ner för en brant gräsbacke på kanske femtio meter. Skritta kanske var ett mesigt ordval, han fick allt ta i lite så det var nog snarare klättring vi höll på med. Jag har hört att det ska bygga bra med muskler, right?

Förutom ridturen så har jag idag också hunnit med att göra om designen på bloggen, den kanske blev lite mörk och osommrig, fast å andra sidan så är väl sommaren förbi och hösten på gång? Det kommer lite fler ändringar framöver!

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar