måndag 26 mars 2012

Äntligen lite ledigt


Idag hade jag för första gången sovmorgon på minst två veckor, ändå gick jag upp redan vid klockan åtta. Fördelen med att gå upp tidigt när man inte behöver det är att man får mycket gjort, nu har jag hunnit med att mocka, rida och gått en promenad med Jack.

När jag kom ut till hagen för att ta in Donatello så låg båda hästarna och solade. Det kändes elakt att tvinga upp honom, så jag lät honom sola en stund till medan jag mockade, sen tog vi en kort barbackatur på 35 minuter i skritt. Himla mysigt faktiskt! Speciellt när vädret är så fint!

1 kommentar:

  1. Hej! Är du intresserad av ett länkbyte? Jag skriver ett par rader om din blogg och länkar om du gör det samma för mig? Vore roligt och jag har ett hundratal läsare i alla fall som det når ut till =) Ha det fint!

    SvaraRadera