måndag 12 mars 2012

Vår!

En till bild från igår! Det syns verkligen att våren är på väg, snön är borta och det gröna börjar att komma fram. Därför har jag nu börjat rensa lite i mina garderober, både i den där jag har ridkläder och i den med vanliga kläder. Allt vintrigt ska bort! Igår så plockade jag fram mina rosa ridbyxor också, det kändes kanon efter en vinter där jag nästan enbart red i mina fodrade soft shell-ridbyxor!

Ellen och Linnea var ute och red idag, ska höra efter hur det gick snart. Nytt nu också är att jag ska börja rida Sivan en till två gånger i veckan och Ellen ska börja träna dressyr varannan torsdag med Donatello och sen också rida hemma med honom en till två gånger per vecka, jag hoppas att det ska fungera fint även om vi rider samma häst för två till sättet ganska olika instruktörer.

Nu ska jag ut till stallet för att påbörja mitt nya projekt, mer om det senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar