söndag 11 mars 2012

Dagens träning

Idag höll vi till i grannens paddock och vi kände oss ganska våriga med rosa ridbyxor på mig och ett ljusblått pannband på Donatello! Vi jobbade på med det vanliga, formen och lika mycket i båda sidor, ja, mest för att jag ska komma ihåg. Det blev lite galopp men där var vi något oense om vem utav oss som skulle behöva hålla balansen för hela ritten, jag hade fullt upp med allt.

Jag måååste öva upp min sits! När jag kollade igenom bilderna(ca 100 stycken) så hade jag okej sits på kanske 10%. I övrigt har jag någon blandning mellan stol- och hängsits, hur det nu går till.... Kanske ta mig mod och lägger upp en sådan bild någon dag.

En negativ grej till, "hållaren" till snokremmen åkte på sniskan, vilket syns lite grann på bilden. När jag kom tillbaka till stallet igen så satt den på sidan...

Annars var det en fin dag och Donatello var bäst(som vanligt)!

1 kommentar: