lördag 17 mars 2012

Lördagsmorgon

Haha bilden bjuder jag på! Donatello är fin men vad jag håller på med vet jag inte! Måste lära mig att rida med ett snyggare ansiktsuttryck tror jag haha, oj vad jag skrattade när jag såg bilden! "Woaaa hur hamnade jag här?!" Bilden är tagen av Tina och hennes blogg hittar ni här.

Vaknade klockan sju redan, ganska konstigt med tanke på att jag i vanliga fall är den mest morgontrötta människan jag känner. De senaste lördagarna har jag vaknat tidigt och jag stör mig fruktansvärt mycket på det eftersom att mamma ändå erbjuder sig att morgonfodra så att jag ska kunna sova.

Aja, nu har i alla fall hästarna fått mat och jag ska börja göra i ordning frukost till mig själv och sen blir det en hyfsat tidig uteritt med Donatello. Sen blir det även ett inlägg om gårdagens dressyrträning på Tokarp, det gick helt okej! Mer om det sen, nu blir det som sagt frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar