torsdag 29 mars 2012

Promenad och lek

Kom precis in efter att ha varit ute en runda med Jack, vi gick till en äng så att han fick springa lite fritt. Han sprang fram och tillbaka som en galning! När det är vinter och dåligt väder så går han och gömmer sig när det är dags för promenader, men nu när det är superfint väder så går han mer än gärna ut. När han inte är ute så letar han upp ställen i huset där solen lyser in och lägger sig där och solar. Fick lite bilder på honom idag också mellan springturerna!

Nu ska jag göra mig i ordning för att först åka till Hööks och göra några inköp och sen ska jag vidare på ett möte, mer om det senare! I eftermiddag blir det en uteritt med älsklingshästen och ikväll ska pappa lära mig att köra transport och parkera den. Imorgon måste jag nämligen själv köra till träningen då mamma är i Egypten(himla fuskigt!) och pappa ska fixa grejer med jobbet. Haha hjälp! Vi får väl se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar