tisdag 23 oktober 2012

Hoppträning imorgon!

Hoppade i hagen i somras en gång och har sen dess bara hoppat en gång till.

Jag har anmält mig till en hoppträning imorgon! Jag har inte hopptränat på jättelänge, förutom själv två gånger utan tränare. Annars har jag nog inte varit på en hopplektion på ett år typ. Nu är det alltså dags igen och jag är sådär lagom nervös. Jag frågade om det fanns en lätt grupp som jag kunde träna med och fick en tid klockan 17.00 imorgon för Hasse Åberg. Jag har tränat för honom förut, men det var väldigt längesedan, minns i princip bara att jag trillade av en gång då Donatello vägrade på ett krysshinder och att Hasse tjatade på mig om att ha händerna ovanför manken. Haha, samma problem som jag har nu...

Jag hoppas att de andra i gruppen ligger på en hyfsat liknande nivå, så slipper jag vara den som skämmer ut mig! Nej men jag tror att det kommer att bli superkul! Jag har saknat hoppningen något enormt och jag tror att det kommer att gå bättre nu än förut då vi tränat så mycket i dressyren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar