måndag 8 oktober 2012

Vila i frid älskade Castor

Fina älskade Castor<3 Micke kommer att bli glad över att få träffa dig igen! Ha det fint gubben!<3

Jag önskar att jag hade fått veta vad som skulle hända, så att jag hade kunnat träffa dig en sista gång. Jag önskar att jag hade åkte upp till hagen för några veckor sedan och inte struntat i det bara för att det regnade för mycket. Men jag minns våra fina stunder istället, som första hopptävlingen, vi red två clear rounder tillsammans på 50 cm och 60 cm och klarade båda. Du var även den första hästen som jag hoppade med, tre bommar staplade som en pyramid. Det var hoppning på den tiden, för mig var det jättespännande, för dig var det ett galoppsprång. Framför allt var du min första sköthäst, det var så fint att få stå i din spilta och bara mysa, jag kommer fortfarande ihåg hur gott du luktade. Ät nu så mycket grönt gräs du bara orkar på de evigt gröna ängarna, jag kommer aldrig att glömma dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar