söndag 7 oktober 2012

Inköp från Gekås

Här är lite grejer jag köpte igår, inte jätteroliga grejer men det var saker som jag kände att jag behövde. Har inte kvittot framför mig, men jagkommer på ett ungefär ihåg priserna. Jag gillar att de har så billiga grejer men som oftast ändå håller bra kvalité. Men det är ganska lätt att avgöra i affären om det är bra eller dåliga grejer, jag köpte till exempel ingen rotborste då materialet var kasst. Stalltäcket hoppas jag var bra, det kändes så i alla fall. Jag har dock inte testat det än, men när jag gör det så tar jag med kameran så får ni se hur det sitter och hur det ser ut! Kan ju avslöja att färgen och mönstret är lite annorlunda!

Vi har köpt en hel del täcken där ifrån och de har varit väldigt bra, det är nog bara ett vi inte har varit helt nöjda med. De övriga har varken gått sönder, suttit dåligt eller varit dåliga i kvaliteten. Vi har nog haft tur eller har varit duktiga på att välja rätt, för jag har hört en del andra som inte har varit nöjda alls med sina täcken där ifrån.

Det som finns med på bilden är i alla fall:

  • Täckeshängare - ca 40 kronor
  • Hink, 15 liter - ca 25 kronor
  • Sopborste som ska fästas i boxen på "klinivå". Det ska tydligen spara svansen en del om de har något att klia sig mot, vi får väl se! - ca 25 kronor
  • Delta - 20 kronor
  • Sporrar, 3,5 cm med nylonremmar - 25 kronor
  • Pälsglans - 55 kronor
  • Man- och svansborste - ca 20 kronor
  • Ryktskrapa - 15 kronor
  • Sporremmar - 15 kronor(köpta på en loppis för ett tag sedan, men ska användas till sporrarna jag köpte igår. Hatar nylonremmar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar