torsdag 25 oktober 2012

Massor av bilder från hoppträningen

 Uppvärmningen. Här kan ni se nästan alla hinder, det saknas två eller tre stycken på bilden.

 Första övningen, två hinder på långsidan med en bom före och en efter på varje. 

Skulle komma i galopp men bröt av till trav precis före, vattenmattor är ju ganska läskiga... 

Ett hinder som Donatello höll ögonen på, tror att det var på grund av "muren" mellan bommarna. Den var dessutom i två olika färger beroende på vilket håll man kom ifrån. 

 Första hindret i kombinationen med ett språng emellan.

Kan vara den roligaste bilden från igår! 

Planket. Alla hinder låg på runt 60-70 cm. 

Vi var tre ekipage, alldeles lagom för en hoppträning. Fyra stycken hade fungerat fint också. Men det var lagom mycket vila mellan övningarna. Så så att det blev vila och inte väntan om ni förstår vad jag menar. 

Hade säkerhetsvästen på mig idag och det kan vara det obekvämaste jag vet även om den här sorten är en utav det bekvämare sorterna. 

 Ser ni att öronen är framåt på i princip varje bild?

Jag hade Ellen och Linnea till hjälp under träningen. Ellen mockade och Linnea fotade!

Sista runda vi hoppade gick väldigt bra(för att vara oss haha). Det gick i ett acceptabelt tempo utan att vi rusade över hindren.  

Det var i alla fall skitkul och jag längtar tills nästa träning om två veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar