söndag 28 oktober 2012

Vila i solen

Sivan och Donatello har haft det gott i hagen hela dagen, bara tagit det lugnt i det fina vädret. Donatello fick stå idag eftersom han har gått ganska mycket det senaste. I onsdags var det ju hoppning, i torsdags och i fredags var det dressyrträningar och igår var vi ute en bit med vagnen och travade då mest hela tiden. Så detta var han värd! Istället var jag och mamma ute och gick en ganska bra bit med Jack, så lite motion har jag fått! Imorgon kör jag och Donatello igång igen, troligen blir det longering med longeringssystemet eller en tur ut, kanske båda? Dock blir det ju mörkt så himla fort nu när vi har ställt om till vintertid och jag jobbar på förmiddagen, även om jag är hemma redan vid halv ett så har man ju inte så mycket tid kvar innan mörkret kommer. Hur smart är det egentligen? Det blir ju bara mörkt en timma tidigare om dagarna och hur kul är det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar